I made this widget at MyFlashFetish.com.

JUST A FEW THINGS ABOUT ME

<3 nordasimah binti ismail

<3 13/11/1991

<3 stay in kay tee

<3 teacher-to-be

<3 love my great parents, you're the best

<3 love my super annoying siblings, they're awesome

<3 love my besties and girls, you all rock babe

<3 love Mr. SR. you colours my days, superhero

<3 addicted to milo

<3 talkative and easy going

<3 shopaholic

Sunday, February 5, 2012

seprais itu SURPRISE :)

seprais !!!!
ouh i loveee it <3
aku gerenti kt luar sana ramai lagi makhluk Allah yg lain suka seprais

seprais ni macam macam
ade seprais birthday, seprais laki kepada bininya or vice versa, seprais anak kepada parents beliau or vice versa, seprais pakwe kepada makwenya or vice versa,  seprais kawan kepada kawannya, seprais si A kepada si B, seprais itu, seprais ini. 
(ok terlalu banyak penggunaan vice versa) =='
haaa banyak kan contoh seprais aku bg kt atas 
so seprais ni banyak bentuk dan cara
dan mostly kita akan buat seprais ni kat orang yang tersayangg

untuk si penerima seprais
akan wujud banyak perasaan yg kemudian menjadi satu
gembira, terharuu, rasa disayangi, semua ada
senang ckp, all feelings combine and form such a great feelings ever
sumpah ! 
that moment akan menjadi pistiwa yg tk akan pernah dilupakan oleh si penerima seprais
cewahhhh ayat aku, kenkadang mcm over pulak hahaha

'wuaghh terkejut mak nak, betol betol seprais kau kasi aku nih'
kot ye pon terkejut, tk bole ke tutup sikit mulut uh! masok lalat kang tersedak lak =='


seprais ni tak semestinya keluarkan bajet yg besar
ade je seprais yg simple simple and guna kos yg rendah 
tp dah bole buat si penerima seprais senyum sampai sebulan lamanya
so korang kena kretip laa sikit
cipta kelainan guna kekretifan yg ada pd diri korang
haaaa tau tak
seprais gini lagi menunjukkan korang ikhlas
dan lagi mencairkan hati si penerima seprais itu
siyesly, pecayalaaa cakap aku yg jujo lagi honest ni

ok motif aku buat entri ni sebenarnya sbb tk lain tk bkn
nk korang buat seprais kt aku
tu jee tujuan asal dan kehendak hati aku
jujo betul kan ?
kahkahkah kbai :)



No comments:

Post a Comment